Title Image

DE BANEN

Banen 2022 (revisie 3)
Let op: De getoonde kaarten en boeiposities zijn indicatief en niet geschikt voor navigatiedoeleinden.
NIEUW in revisie 3: Licht weer banen (baan 6, 7 en 8)

De banen 1 t/m 5 zijn niet gewijzigd! De banen 6, 7 en 8 zijn ingekorte banen van ongeveer 100 mijl.

  • Indien we ingekorte banen gaan varen worden de wedstrijdbanen 1 t/m 5 NIET gebruikt en kan alleen gekozen worden voor banen 6 t/m 8.
  • Indien we normale banen gaan varen worden de wedstrijdbanen 6 t/m 8 NIET gebruikt en kan alleen gekozen worden voor banen 1 t/m 5.

Het besluit welke banen we gaan varen wordt uiterlijk tijdens het palaver genomen of zoveel eerder als mogelijk.

Klik hier voor de banen in een volledig window

Excel-bestand

De banen beschreven in een Excel bestand kunt u via de onderstaande link downloaden. Voor de exacte posities van de merktekens verwijzen wij naar de meest recente publicaties van RWS en de BaZ. Wanneer merktekens van de baan verplaatst worden en deze verplaatsing kenbaar wordt gemaakt middels BaZ zullen wij proberen de banen aan te passen zodat alle banen weer ongeveer 200 mijl lang zijn.

Voor banen die langer of korter zijn dan 100 / 200 mijl wordt een correctie toegepast op de gezeilde tijd van deelnemers in de betreffende baan.

Banen 2022 revisie 3

 

GPX-bestanden

Bij deze publiceren we ook een GPX bestand van de banen. Let op:

De stichting 200 Myls ‘SOLO’ publiceert dit bestand ter indicatie van de boeiposities van de te varen banen. De actuele boeiposities van elke boei dient door de deelnemer voorafgaand aan de wedstrijd zelf te worden gecontroleerd. De fysieke boeien dienen in de wedstrijd te worden gerond. Indien de posities van de fysieke boeien afwijken dienen de deelnemers deze zelf aan te passen.

Stichting 200 Myls ‘SOLO’ publiceert dit bestand zonder enige vorm van aansprakelijkheid m.b.t. veiligheid of optimaal zeilen van de wedstrijd, of elke andere vorm van aansprakelijkheid.